Strategische keuze Knaus Tabbert op CMT overtreft verwachtingen

Knaus Tabbert op de CMT 2015

De “Knaus Tabbert hal” op de CMT 2015 in Stuttgart

JANDELSBRUNN – Wie waagt, die wint, zo luidt het gezegde. Dat gaat natuurlijk niet altijd op, maar het Knaus Tabbert concern weet er in dit geval wel raad mee. Nu gaat het het Knaus Tabbert concern de laatste jaren sowieso al voor de wind, maar de positieve resultaten die het bedrijf op de CMT boekte mogen toch wel even worden genoemd.

Knaus Tabbert heeft er dit jaar voor het eerst voor gekozen om met haar merken Knaus, Tabbert, Weinsberg en T@B niet meer tussen de andere merken in Hal 1 van de CMT te gaan staan, maar om de gehele Hal C2 af te huren en die voor de volledige 3800 m² te benutten voor een uitgebreide presentatie van alle modellen. Vorig jaar boekte het bedrijf al recordcijfers qua verkopen op de CMT. Het resultaat van dit jaar lag maar liefst meer dan 10% boven dat van vorig jaar.

De verkoopcijfers van de campers vertonen een plus van 12%, die van de caravans zelfs een stijging van 18% .

In de “Knaus Tabbert hal” waren onder meer de nieuwe Knaus Eurostar, die voor een groot deel is gebaseerd op het studiemodel Caravisio, en het nieuwe lichtgewicht bstudiemodel Travelino te zien. Verder waren natuurlijk ook alle noviteiten zoals die op de Caravan Salon in Düsseldorf werden gepresenteerd, aanwezig,  evenals de nieuwe actiemodellen die de afgelopen maanden waren verschenen, namelijk de Knaus VanSation TI and VanSation i en de nieuwe Knaus BoxLife buscamper.

Like dit artikel
Tweet dit artikel